HTML

Minket az XMS szponzorál

Friss topikok

  • Csanády István: najó gyerekek, sicc a developers.iphonehungary.hu-ra légyszi, postolok a dolgokról egyet. (2008.08.20. 12:10) SEGÍTSÉG!
  • Csabi: Mondjuk ez elég rosszul hangzik. Miért probléma a rossz cím a szerződésben? Az AppStore-os bevétel... (2008.08.06. 12:23) Jogi útvesztők
  • kivancsi: Igen, erre már a postból is rájöttem, de konkrétan melyikre? (2008.08.01. 10:53) Örülés, tapsikolás
  • Bryton: Remélem sikerült megkapni a dev certificate-et, nekünk a UK Store-on keresztül simán ment... (2008.07.25. 18:42) Jogi aggályok
  • Barna: írjátok!! (2008.07.22. 14:58) Magyarázzuk a bizonyítványt

Linkblog

Invaders prealpha

2008.07.03. 12:26 :: iphonedevel

Höhö, még nagyon kezdetleges állapotban van de nem bírtam ki hogy ez a shotot ne rakjam fel... Issszonyat retro érzés, baloldalt az eredetiről videó....

3 komment

Címkék: játék space invaders

A bejegyzés trackback címe:

https://iphonedevel.blog.hu/api/trackback/id/tr76551047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgaal 2008.07.21. 10:04:09

Kis időutazás...

1981-ben végeztem épp a dunaújvárosi főiskolán és ifju titánként benn is tartottak oktatónak, szóval ekkor hozott be egy ember Amerikából egy Tandy Radio Shack TRS-80 gépet és odaadták nekem, hátha majd én tudok vele kezdeni valamit /Paraméterei: Z80(8 bites)proci, órajel=1,77MHz, ROM=4KB, RAM=12KB RAM, képernyő 16 sor*64 karakter, grafikus felbontás 128x48 pixel) gyakorlatilag két dolog ment rajta, egy Basic és a GALAXY nevű játék, ami minden ilyen sámlirángatós csoda ős öreganyja. Majd két hónapig disassembláltam kézzel(újszülötteknek: reverse engineering) mire kezemben volt a kód és azt hittem már tudok is programozni...

Vissza a mába, szóval csak még pár nap és kezemben lesz az ájfonomon? Hajrá fiúk és mit segíthetek?

Csanády István · http://iphonedevel.blog.hu 2008.07.21. 11:28:30

Ohh na igen... AKKOR még menő volt kódolni:D Ha jól tudom az eredeti legelső invader full hardveres volt, minimális software-rel, saját hanggeneráló áramkör minden hangnak, a "textúrák" is hardeveresen voltak generálva.... elég király volt.

amúgy hogy mikor tarthatod a kezedben az már nem rajtunk múlik:( csak az apple-re várunk:(

iphonedevel 2008.07.21. 11:31:23

ja és amúgy van egy z80-asom, csak nincs hozzá tápom, pedig régi álmom azt beizzítani:) (előző komment is én voltam csak nem jelentkeztem be...)
süti beállítások módosítása